SOLICITĂ GRATUIT serviciul de deschidere a coletului la plasarea comenzii pentru a verifica starea produsului/produselor.

La adsistem.ro plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute și expediate de adsistem.ro și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandam să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Dacă ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituita în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.